Kreatyna dawkowanie

Kreatyna to jeden z najpopularniejszych suplementów diety po który sięgają chętnie sportowcy amatorzy. Zażywana w odpowiednich dawkach jest bezpieczna i nie stanowi zagrożenia dla zdrowia ludzkiego. Została bardzo dokładnie przebadana praktycznie pod każdym możliwym kątem, zatem śmiało można powiedzieć że to najbardziej sprawdzony suplement diety jaki obecnie otrzymać możemy na rynku. Głównym celem zażywania środków zawierających kreatynę jest szybszy i skuteczniejszy przyrost masy mięśniowej. Kreatyna to związek organiczny – zbudowany głównie z białek. Badania nie określają granicznej dawki jaką każdego dnia może przyjąć organizm człowieka. Za najbardziej optymalną uznano przyjmowanie każdorazowo 5 gram kreatyny każdego dnia, najlepiej przed treningiem, jednak wielu zawodników przyjmuje następującą regułę: 1 gram kreatyny na każde 10 kilogramów masy ciała ( mężczyzna o masie 80 kilogramów przyjmuje 8 gram suplementu). Do tej pory nie stwierdzono szkodliwości takiego dawkowania suplementu.

Zapoznaj się z rankingami kreatyn:

1 komentarz

    • Kamil, Sierpień 16, 2017, 1:23 pm

    Odpowiedz

    Stosowałem w życiu dziesiątki suplementów, a od lat numerem 1 w okresie budowania siły i masy mięśniowej, jest najzwyklejszy monohydrat kreatyny, osobiście wolę kupować większe opakowania np. 1 kg http://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Creatine_Muscle_Max-opis33925.html ponieważ mam pewność, że starczy na długo i wyjdzie bardzo ekonomicznie. W zależności od osiąganych na cyklu efektów decyduje się albo na przerwę po wyjedzeniu około 500g ,albo przedłużenie cyklu.
    Zapamiętajcie – podstawowy błąd to szybkie kończenie cyklu i schodzenie z kreatyny ,a już tym bardziej robienie sobie wtedy przerwy lub luzu dietetyczno-treningowego , stąd później te ‚spadki’, o których się czyta na różnych forach, od momentu odstawienia kreatyny.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Polecamy